НАШИ КОНТАКТЫ:

логотип компании

Транспортно-туристическая компания “BRIS TOUR”

РАЗМЕЩЕНИЕ РЕКЛАМЫ НА САЙТЕ ИЛИ АВТОБУСЕ:

     (067) 900-78-79

     (063) 789-78-79

(066) 789-78-79

bris.dp.ua@gmail.com

Мы в соц. сетях:

 

bris.dp.ua@gmail.com

(067) 900-78-79 |  (066) 789-78-79 | (063) 789-78-79

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)

Цей документ є публічною офертою та публічним договором відповідно до ст. 633, 641 та гл. 63 Цивільного кодексу України її умови однакові для всіх споживачів та адресована будь-якій особі (далі Замовник), є офіційною пропозицією інформаційної, турагентської, диспетчерської служби замовлення послуг ФОП «БРІС ТУР» , далі по тексту – «БРІС ТУР» і містить всі істотні умови надання інформаційно-диспетчерських, турагентських послуг, спрямованих на забезпечення Замовника послугами третіх осіб з транспортного, туристичного обслуговування, та інших послуг, що вказуються на офіційному сайті «БРІС ТУР». У відповідності з ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України, звернення за наданням Послуги є акцептом даної оферти, що вважається рівносильним укладенню Договору на умовах, викладених в оферті. Уважно ознайомтеся з текстом публічної Оферти, і якщо Ви не згодні з будь-яким пунктом, Вам пропонується відмовитися від надання Послуг, що надаються Перевізником, Турагентом, Туроператором, Диспетчером, за умовами цієї Оферти та укласти індивідуальний договір (у письмовій формі) з «БРІСТУР».   ВИЗНАЧЕННЯ ОФЕРТИ

 Послуги «БРІС ТУР» – інформаційно-диспетчерські, турагентські послуги по підбору і передачі заявок замовників на послуги третіх осіб що виконуються Перевізниками, Туроператорами, Турагентами та іншими третіми особами залежно від характеру і виду послуги (повний список доступний на офіційному інтернет-сайті https://bris.dp.ua/ «БРІС ТУР»). Заявка – що приймається Диспетчером/Оператором/Турагентом від Замовника інформація про замовлення транспортної, туристичної послуги, що виконуеться Перевізником, Турагентом, Туроператором (шлях транспортного засобу Перевізника між пунктами відправлення і призначення). Замовлення – оброблена «БРІС ТУР», за допомогою технічних, електронних засобів, Заявка Замовника на отримання транспортної/туристичної послуги, що виконуеться Перевізником/Туроператором/Турагентом. Електоронний ваучер (далі «номер замовлення») є невід’ємною частиною договору і свідоцтвом заключення договору між замовником та «БРІС ТУР». «Номер замовлення» формується відповідно до вибору замовника, актуальної інформації про послуги Перевізника/Туроператора/Турагента розташованої у програмному комплекс «БРІС ТУР» (Замовити квиток https://bris.dp.ua/zakazat-bilet/). Перевізником/Туроператором/Тур агентом на посадочний квиток/туристичний ваучер який видається Перевізником/Туроператором/Тур агентом пад час посадки у транспортний засіб. ФОП «БРІС ТУР», є виконавцем інформаційно-диспетчерських, турагентських послуг, відповідальне за збір, обробку і надання Перевізникові/Туроператору/Тур агенту інформації про замовлення на транспортні, туристичні послуги, що поступили в диспетчерську/операторську службу замовлення «БРІС ТУР».

https://bris.dp.ua/》- офіційний сайт компанії ” БРІС ТУР”

https://bris.dp.ua/zakazat-bilet/》- форма для онлайн бронювання замовлення та підтвердження заказу (далі Згода).

 «Перевізник» – фізична особа, що займається підприємницькою діяльністю або юридична особа, що є виконавцями транспортних послуг, здійснюють безпосереднє перевезення Замовників (з/без ручної поклажі), є так само Замовниками, інформаційно-диспетчерських, туроператорських, турагентських послуг «БРІС ТУР». «Замовник» – фізична особа або юридична особа що направила «БРІС ТУР» інформацію про замовлення на отримання послуг третіх осіб, є так само клієнт (пасажир) Перевізника. «Акцепт» – повне і беззастережне прийняття Замовником умов даної Оферти, шляхом здійснення Замовлення інформаційно–диспетчерської, туроператорської, турагентської Послуги Диспетчерської/Операторської служби згідно даної Оферти. А також свідчить про те, що Замовник розуміє значення своїх дій, усі умови Оферти йому зрозумілі, Замовник не перебуває під впливом помилки, обману, насильства, загрози і тому подібне. «Багаж/ручна поклажа» – речі Пасажира, що перевозяться Пасажиром з собою. «Маршрут» – шлях транспортного засобу Перевізника між пунктами відправлення і призначення, вказаними Пасажиром. У Оферті можуть бути використані поняття і терміни, не визначені в пунктах цієї Оферти. У цих випадках тлумачення понять і термінів робиться відповідно до тексту і сенсу цієї Оферти. У разі відсутності однозначного тлумачення поняття і терміну в тексті Оферти слід керуватися тлумаченням понять і термінів: в першу чергу – визначеним на Інтернет сайті «БРІС ТУР», в другу чергу – у відповідністю з цивільним законодавствомі звичаями ділового обороту. Оферта набирає чинності з моменту іі розміщення на інтернет сайті «БРІС ТУР».  

ПРЕДМЕТ ОФЕРТИ

Надання інформаційно-диспетчерських, турагентських послуг здійснюється «БРІС ТУР», яка здійснює інформаційно-диспетчерські, турагентські послуги з цілодобового прийому, обробки Заявок Замовників, для забезпечення їх послугами третіх осіб – Перевізників, Туроператорів. Забезпечення послугами третіх осіб робиться за завданням Замовників, по маршруту і в терміни на підставі інформації про заявку, отриману від Замовника. «БРІС ТУР» передає інформацію про Замовлення Перевізникам, Туроператорам, інформує про вартість транспортних, туристичних послуг на підставі тарифів, затверджених безпосередніми виконавцями цих послуг – Перевізниками, Туроператорами, Турагентами. «БРІС ТУР», за допомогою технічних засобів, інформує Замовника про стан Замовлення по телефону, за допомогою SMS або іншими технічними засобоми. Оплата, за виконані Перевізником, Туроператором, Турагентом послуги, робиться безпосередньо їх виконавцеві або через «БРІС ТУР» (через електронні системи платежу, розрахунковій рахунок, банківською карткою, готівкою) згідно тарифу, який відображається у заявці. Ціна послуги формується із фактичної вартості послуги Перевізника/Туроператора/Турагента, тарифа, зборів і податків з урахуванням винагороди третій стороні, яка бере участь в укладанні Договору та виконується у заявочній формі «Номер заказу». 

  ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ Акцепт Замовником умов цієї Оферти виконанням будь-якої з наступних дій цієї Оферти: Замовлення транспортного засобу по телефону «БРІС ТУР»; Замовлення транспортного засобу на офіційному інтернет-сайті https://bris.dp.ua/ «БРІС ТУР»; Замовлення транспортного засобу у представника у відособленому підрозділі «БРІС ТУР»; Іншими конклюдентними діями. Замовник несе відповідальність за зміст і достовірність інформації, наданої при передачі Заявки. Замовник гарантує свою платоспроможність, що має повне право і повноваження на укдалення і виконання цієї Оферти при здійсненні Замовлення. Після розміщення Замовлення дані про Замовника реєструються у базі даних. Диспетчер/Операторо не змінює і не редагує інформацію Замовника без його згоди. Диспетчер/Оператор залишає за собою право відмовити, без пояснення причин, в інформаційно–диспетчерському, турагентському обслуговуванні Замовникові, що виражає незгоду з умовами цієї Оферти. Телефонні розмови можуть записуватися в цілях здійснення внутрішнього контролю діяльності «БРІС ТУР» і контролю якості виконання Замовлень. Усі претензії по неналежному виконанню інформаційно-диспетчерських, турагентських послуг, Замовник має право направити по телефону – у формі усного повідомлення або шляхом відправлення електронного повідомлення через офіційний інтернет сайт або письмово, за допомогою відправки листа поштою. В силу постійного вдосконалення технології надання Послуг, «БРІС ТУР» має право змінювати умови Оферти в односторонньому порядку. Усі інформаційні матеріали, представлені на офіційному інтернет-сайті https://bris.dp.ua/, носять довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про певні характеристики інформаційно-диспетчерських, турагентських Послуг Диспетчерської/Операторської служби. У разі виникнення у Замовника питань, що стосуються характеристик інформаційно-диспетчерських Послуг Диспетчерської/Операторської служби, перед розміщенням Замовлення йому необхідно звернутися за консультацією до менеджерів «БРІС ТУР».  

ОБОВ’ЯЗКИ «БРІС ТУР» Здійснювати цілодобовий прийом, обробку Замовлень Послуг диспетчерської/операторської служби для забезпечення Замовників транспортним засобом силами третіх осіб для перевезення пасажирів в терміни за маршрутом на підставі інформації Замовника. Передавати Замовлення Перевізникам, Туроператорам, Турагентам з урахуванням їх місцезнаходження для максимально швидкої подачі транспортного засобу. Інформувати Замовника про вартість транспортної/туристичної послуги, яка надається Перевізником, Туроператором, Турагентом на підставі тарифів, отриманих від останніх. Інформувати замовника про випадки вимушеної затримки транспортного засобу Перевізника. Розглядати претензії Замовників за якістю надаваних інформаційно-диспетчерських, туристичних послуг і вживати заходів для врегулювання можливих суперечок.  

 ОБОВ’ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

 Для своєчасного забезпечення транспортної послугою, яка надається Перевізником, звертатися до «БРІС ТУР». Враховувати число посадочних місць і об’єм вантажного відділення в транспортному засобі Перевізника. При Замовленні транспортного засобу повідомляти Диспетчеру/Оператору номер телефону для зв’язку з Замовником та/або пасажиром, час, місце посадки, місця приїзду транспортного, маршрут поїздки, необхідні умови перевезення (наявність багажу, тварин та ін.) та іншу інформацію, яка може виявитися істотною. Гарантувати належну поведінку всіх пасажирів, їх стан при виконанні Замовлення, належну поведінку і стан перевозяться тварин, багажу їх відповідність Замовленню і транспорту. Використовувати надане Перевізником транспортний засіб за цільовим призначення. Дотримуватися чистоти і порядку, на всьому протязі маршруту, у транспортному засобі Перевізника. Повідомляти про забуті речі в транспортних засобах Перевізника Диспетчеру/Оператору за вказаними телефонами на офіційному сайті https://bris.dp.ua/ «БРІС ТУР». Після подачі Заявки https://bris.dp.ua/zakazat-bilet/, стежити за SMS-оповіщенням і вхідними дзвінками від «БРІС ТУР» або Перевізника, Туроператора. Не пізніше 12 годин до передбачуваного початку поїздки повідомити диспетчерську/операторську службу про відмову від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником.  

 ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ Вартість послуг озвучується співробітниками «БРІС ТУР» на підставі тарифів, наданих та затверджених Перевізником/Туроператором/Турагентом та публікуються на сайті «БРІС ТУР».   

   ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА. ПОВЕРНЕННЯ 

Квитки в міста-курорти За умови неповної  менш, ніж 100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше, ніж за 30діб  передбачується повернення коштів у розмірі 10% (враховано 10% коміссії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). 

За умови неповної менш, ніж 100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше, ніж за 5діб  передбачується повернення коштів у розмірі 30% (враховано 10% коміссії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником).

 За умови неповної менш, ніж 100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше, ніж за 2 доби  передбачується повернення коштів у розмірі 50% (враховано 10% коміссії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). 

За умови неповної  менш, ніж 100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником пізніше, ніж за 48 доби(2днів)  повернення коштів не передбачується .

За умови неповної  менш, ніж 100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму оплати, будь-яка зміна дати, або часу надання Перевізником транспортних послуг є неможливою. 

За умови повної (100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 6 годин передбачується повернення коштів у розмірі 10% (з урахуванням 10% коміссії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови повної (100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 3 години передбачується повернення коштів у розмірі 50% (врахована 10% комісія за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови повної (100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, будь-яка зміна дати, або часу надання Перевізником транспортних послуг є можливою виключно у випадку, якщо Замовник повідомляє про це Диспетчерську/Операторську службу не пізніше, ніж за 3 години до початку рейсу. Квитки міжміського сполучення За умови повної (100% від стандартної вартості квитка для обраного  напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 6 годин передбачується повернення коштів у розмірі 10% (з урахуванням 10% коміссії за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови повної (100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, при відмові від замовлення транспортних послуг, що надаються Перевізником не пізніше ніж за 3 години передбачується 50% повернення коштів (врахована 10% комісія за проведення транзакцій між компанією Перевізником, Постачальником послуг Посередника та Замовником). За умови повної (100% від стандартної вартості квитка для обраного напряму) оплати, будь-яка зміна дати, або часу надання Перевізником транспортних послуг є можливою виключно у випадку, якщо Замовник повідомляє про це Диспетчерську/Операторську службу не пізніше, ніж за 3 години до початку рейсу. В індивідуальному порядку, під час переговорів Замовника з Адміністратором компанії Перевізника можуть бути зроблені виключення з правил.   

ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ 

Кількість пасажирів в транспортному засобі Перевізника не повинна перевищувати кількість місць, визначених технічною характеристикою транспортного засобу. У транспортних засобах Перевізника забороняється перевезення вантажів, сумарна маса яких перевищує норматив завантаження багажника обслуговуючого транспортного засобу, встановлений заводом-виготівником. У транспортних засобах Перевізника забороняється перевезення небезпечних (легкозаймистих, вибухових, токсичних, корозійних і ін.) речовин, холодної і вогнепальної зброї без чохлів і упаковки, речей (предметів), що забруднюють транспортні засоби або одяг пасажирів. Якщо всі речі, що перевозяться пасажирами, можуть одночасно поміститися в багажник обслуговуючого автомобіля, вони перевозяться без додаткової оплати. При цьому за узгодженням з Перевізником вони розміщуються або в багажнику, або в салоні автомобіля. Якщо сумарний об’єм речей, що перевозяться пасажирами перевершує об’єм багажника Транспортного засобу Перевізника, стягується додаткова плата по тарифах останнього, що діють. Провозити в салоні Транспортного засобу допускається речі, які вільно проходять через дверні отвори, не забруднюють і не псують сидінь, не заважають Перевізникові управляти транспортним засобом і користуватися дзеркалами заднього вигляду. Перевізник не несе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, які легко б’ються, швидко псуються, неправильно упаковані, цінні речі (гроші, документи, електронні та технічні засоби тощо), які перевозяться в багажному відділенні автобуса. Перевізник не несе відповідальність за незначну або поверхневу псування зареєстрованого багажу, що перевозиться в багажному відділенні автобуса, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обвязувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з’явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки. Допускається перевезення в транспортних засобах Перевізників собак виключно в намордниках та за наявності підстилок (з метою забезпечення чистоти салону та комфорту інших клієнтів), якщо це є можливим – необхідна наявність спеціального контейнера-переноски. Дрібні тварини (не більше за кішку) і птиці в клітках (спеціальних корзинах, коробах, контейнерах і ін.) з глухим дном, якщо це не заважає водієві управляти транспортом і користуватися дзеркалами заднього вигляду.  За перевезення тварин стягується додаткова плата по тарифах Перевізника у розмірі 100% вартості квитка без права зайняття другого місця. Протягом усього шляху повинні виконуватися усі вищеописані умови, а домашній улюбленець знаходитися на руках. Про перевезення тварин в транспортних засобах Перевізників Замовник зобов’язаний завчасно попередити Диспетчера/Оператора компанії Перевізника, або у випадку онлайн-замовлення використати спеціальну графу “Замітки”. Суворо забороняється перевезення в транспортних засобах Перевізників дітей  віком молодше за 14 років, у випадку відсутності супроводу дорослого. Дітям у віці до 12-ти років забороняється сидіти на сидіннях біля водіїв. Пассажир має право на безоплатне перевезення з собою однієї дитини, віком до шести років без права зайняття нею окремого місця. (Згідно з Пункт 158 підпунктом 10 Постанови Кабінету Міністрів №812 від 25.10.2017) При зупинках пасажир повинен вчасно повернутися до салону автобуса. Тривалість зупинок оголошується водієм. Після закінчення цього часу автобус їде, а пасажир який запізнився продовжує маршрут самостійно, без компенсації проїзду. У разі перебування Замовника у нетверезому стані (алкогольному або наркотичному та ін. сп’янінні) компания Перевізника (у лиці водія, адміністратора або працівника Диспетчерської/Операторської служби) має право відмовити у наданні інформаційно-диспетчерських, турагентських, транспортних послуг без права повернення коштів Замовнику. Водій компанії Перевізника не зобов’язаний телефонувати Замовнику у разі відсутності останнього у вказаному місці, у вказаний час за умови своєчасного прибуття замовленного транспорту. Перевізник не відповідає за запізнення під час руху і не своєчасність прибуття до кінцевої зупинки, якщо це спричинилося незалежними від нього обставинами (в тому числі затримками під час проходження контрольних пунктів в’їзду-виїзду, погодними умовами, транспортними пробками, діями державних органів, ремонтними роботами, на дорогах і так далі, діями самих пасажирів, які впливали на виконання даних обставин), а також іншими причинами (технічними проблемами, які виникли з автобусом під час руху, і не могли бути попереджені фірмою-перевізником, що незважаючи на всі вжиті засобів попередження). Згідно з правилами компанії Перевізника, замовляючи транспортні послуги, Замовник автоматично погоджується з умовами вільної посадки пасажирів по салону. “БРІС ТУР” не нумерує та не закріплює за Замовником конкретні місця. ПРИМІТКА: правила надання транспортних послуг іншого Перевізника, квитки якого Замовник придбав в будь-який з раніше списаних способів (через Диспетчерську/Операторську службу, офіційний інтернет-сайт “БРІС ТУР” або у представника у відособленому підрозділі “БРІС ТУР”) можуть відрізнятися. Виключення з правил приймаються працівником компанії Перевізника (адміністратором) в індивідуальному порядку та на власний розсуд.   ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «БРІС ТУР» «БРІС ТУР» несе відповідальність за невиконання своїх зобов’язань відповідно до законодавства України в частині якості надання інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг у відповідність з умовами справжньої Оферти. Виконавці транспортних послуг, замовлених через «БРІС ТУР» несуть повну відповідальність за якість послуг, що надаються ними. «БРІС ТУР» не несе відповідальність за перерви в наданні інформаційно–диспетчерських,турагентських послуг, турагентських в разі збоїв програмного забезпечення або устаткування, що належать і не належать «БРІС ТУР». «БРІС ТУР» не несе відповідальність за повні або часткові переривання надання інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг, пов’язані із заміною устаткування, програмного забезпечення або проведення інших робіт, викликаних необхідністю підтримки працездатності і розвитку технічних засобів «БРІС ТУР». «БРІС ТУР» не несе відповідальність за збитки, упущену вигоду, понесені Замовником, Перевізником, в результаті користування інформаційно–диспетчерськими, турагентськими послугами. «БРІС ТУР» ні за яких обставин не несе відповідальності за дії (бездіяльності) третіх осіб: Замовника, Перевізника і за обставини непереборної сили (форс-мажор), що викликають спричинення моральної і (або) матеріальної шкоди (у тому числі реальний збиток, а також упущена вигода), незалежно від того, чи міг Диспетчер передбачати можливість настання такої шкоди і можливість його усунення або не міг. «БРІС ТУР» не виступає співпостачальником Постачальника Послуги, Послуга якого була обрана Користувачем; і не бере участі в спорах між Покупцем та Постачальником Послуги або Компанією, що надає послугу.

  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА

Замовник несе відповідальність за виконання своїх зобов’язань відповідно до законодавства України. В разі відмови Замовника від Заявки після прибуття транспортного засобу Перевізника, без вагомих причин, кошти замовнику не повертаються. Замовник несе повну відповідальність за дотримання вимог чинного законодавства при використанні інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг Диспетчера, що є предметом справжньої Оферти, у тому числі за достовірність відомостей, наданих «БРІС ТУР». При замовленні транспортних послуг Перевізника по телефону “БРІС ТУР”, на офіційному інтернет-сайті “БРІС ТУР”, у представника у відособленому підрозділі “БРІС ТУР” Замовник автоматично погоджується прибути на обрану зупинку за 10 хвилин до початку обраного рейсу. У разі відсутності Замовника в зазначений час на обраній зупинці водій має право продовжити виконання своїх обов’язків без очікування Замовника.   

ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ

Маршрут, дата, час відправлення відображаються у Електронному ваучері «Номер замовлення». Факт завершення надання послуги – прибуття у кінцевий пункт, вказаний у «номер замовлення».   

ФОРС-МАЖОР 

Складовою частиною даного Договору є застереження про форс-мажор (настання обставин непередбаченої сили, тобто надзвичайні та невідворотні обставини, при конкретних умовах конкретного періоду часу). До обставин непередбаченої сили Сторони даного Договору відносять таке: явища стихійного характеру (землетрус, паводок, блискавка, сель, зсув ґрунту, тощо) війна та військові дії, вибухи, епідемії: мораторій органів влади та управління, акти органів влади, що безпосередньо стосуються предмету даного Договору; страйки, мітинги, організовані в установленому порядку; перекриття вулиць органами Поліції, аварії і затори на дорогах, ремонт дорожнього покриття чи будівель з відповідним перекриттям вулиць. У разі настання форс-мажорних обставин Сторона, яка не може виконати свої зобов’язання за цим Договором, повинна повідомити іншу Сторону негайно.   

ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПІРНИХ ПИТАНЬ

Спори і розбіжності, пов’язані з виконання справжньої Оферти, розв’язуються шляхом ведення переговорів, листування та у порядку, установленому законодавством. У разі неможливості вирішення спорів шляхом переговорів, вони вирішуються згідно з чинним закоодавством України в судовому порядку.  

 ОСОБЛИВІ УМОВИ 

У випадку якщо виконання розпоряджень Замовника спричинило накладення штрафних санкцій або збитки, то вони підлягають відшкодуванню з боку Замовника відповідно до чинного законодавства України. Перевізник несе повну відповідальність за спричинення збитку пасажирам, вантажам Замовника в разі ДТП. Погоджуючись з умовами Оферти в поточній редакції, Замовник погоджуються на SMS –інформування. Перевізник і Замовник по справжній Оферті дають свою згоду на здобуття від «БРІС ТУР» інформаційних повідомлень (SMS, в т.ч. рекламного характеру) на свій номер телефону, електронну пошту і так далі Відправка інформаційних повідомлень, будь-якого (не протизаконного) характеру (рекламні, інформаційні і так далі), припиняється Диспетчером на підставі письмової заяви Перевізника або Замовника. Погоджуючись з умовами Оферти в справжній редакції, Замовник і Перевізник виражають свою згоду на здобуття рекламної інформації, поширюваної по мережах зв’язку в цілях і випадках, коли необхідність такої згоди передбачена нормативно-правовими актами про рекламу і іншим законодавством України. «БРІС ТУР» залишає за собою право змінювати будь-які з умов даної Оферти у будь-який час шляхом публікації тексту зміненого пункту або нової Оферти на сайті, або публікацією в ЗМІ. Новий варіант оферти набирає чинності відразу після внесення даних змін на сайті «БРІС ТУР» або публікації. У випадку якщо Замовник продовжує подавати Замовлення на надання інформаційно–диспетчерських, турагентських послуг, це підтверджує прийняття ним змін в справжню Оферту або нової Оферти. У всьому, що не обумовлене в справжній Оферті, сторони керуються чинним законодавством України. Якщо будь-яка частина даного Договору виявиться нелегітимною, або такою, що не має законної сили, це не спричинить недійсності даного Договору в цілому.   ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ Здійснюючи Замовлення інформаційно–диспетчерської Послуги «БРІС ТУР» та залишаючи будь-яку інформацію про себе Замовник однозначно і добровільно надає згоду і дозволяє Виконавцю здійснення будь-якої дії або сукупності дій повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або картотеці персональних даних, пов’язаних зі збором, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптацією, зміною, поновленням, використанням та поширенням, включаючи реалізацію і передачу, знеособленням, знищенням (далі разом – обробка) всіх переданих Замовником персональних даних на необмежений термін з метою надання Послуг, передбачених Договором, забезпечення реалізації цивільно-правових та господарсько-правових відносин, підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань господарської діяльності суб’єкта підприємницької діяльності, а також ведення податкового та бухгалтерського обліку, розповсюдження електронних тематичних розсилок та/або іншої інформації, пов’язаної з діяльністю Виконавця за умови дотримання їх захисту відповідно до вимог відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року, № 2297-УІ. Замовник також підтверджує відсутність будь-яких застережень щодо обмеження права на обробку переданих ним персональних даних, а також свою добровільну згоду на використання таких даних Виконавцем, надання права обробки, доступу і розповсюдження будь-яким третім особам у вищевказаних цілях на необмежений термін без повідомлення про такі передачі персональних даних.

  ТЕРМІН ДІЇ ОФЕРТИ

Умови Оферти набирають чинності з моменту подачі заявки на Послугу в порядку, встановленому справжньою Офертою і діють безстроково.   РЕКВІЗИТИ ТТК«БРІС ТУР» ТРАНСПОРТНО – ТУРИСТИЧНА КОМПАНІЯ  «БРІС ТУР» РНУКПН: 3203820585 м.ДНІПРО, вул. ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, буд., 57 тел.: +38 098 973 07 25

Розрахунковий рахунок: 26209687258262 

IBAN:UA333052990000026209687258262 МФО 305299, в Дніпро РУ АТ КБ “ПРИВАТБАНК” 

РАЗМЕЩЕНИЕ РЕКЛАМЫ НА САЙТЕ ИЛИ АВТОБУСЕ: 

+38 (067) 900 78 79

 +38 (098) 973 07 25 Транспортно-туристическая Компания “БрісТур” ул. Дмитрия Яворницкого, 57  г. Днепр, Украина

+38 (067) 900 78 79

+38 (098) 973 07 25 

 Украина © 2007-2021 Компания “БрісТур”. Все права защищены.

Подробнее: 

Заказать звонок
+
Жду звонка!
БРИЗ-ТУР